Vrlo gladna gusjenica

  CILJ I ZADACI:
- potaknuti razvoj spoznaje brojanja i imenovanje dana u tjednu, upoznavanje i imenovanje boja, raznovrsnih namirnica kao i prirodan ciklus pretvorbe od jajašca do leptira
- potaknuti razvoj rječnika: slušanjem, promatranjem, pamćenjem, opisivanjem  slika, brojanjem, samostalnim reproduciranjem priče.

TIJEK RAZNOVRSNIH AKTIVNOSTI:
S obzirom na proljeće i proljetna zbivanja u našoj skupini, odlučili smo malo više upoznati ovu vrlo zanimljivu edukativnu priču o gusjenici i njenoj pretvorbi u leptira.  Djeca se izražavaju na  različite načine u svakodnevnim aktivnostima, kako u sobi tako i vani na terasi skupine.

JEZIČNO-GOVORNE AKTIVNOSTI:
Prvo budimo znatiželju djece  slikovnicom i interaktivnom slikovnicom, slikopričom.   Svakodnevno promatraju, slušaju i sami verbalno reproduciraju priču. Imenuju pojmove, dane u tjednu.

LIKOVNE I STVARALAČKE AKTIVNOSTI:
Oslikavaju kartonske tanjure, spajaju ih u gusjenicu (na model gusjenice lijepe ilutracije priče). Otiskuju dlanova u formi leptirovih krila. Režu i lijepe kolaž papiriće unutar kontura gusjenice. Modeliraju male loptice od domaćeg plastelina u gusjenicu.

SPOZNAJNE AKTIVNOSTI:
Zajedno pridružujemo  sličice pojmova iz priče na zadanu podlogu i lijepimo dijelove hrane u edukativno-interaktivnu slikovnicu. Broje sličice, imenuju hranu, dane u tjednu. Upoznaju i neke nove pojmove poput riječi „kukuljica“.

TJELESNE AKTIVNOSTI NA ZRAKU:
Potičemo djecu na oponašanje da su „gusjenica“ te da se „pretvaraju u leptire “. Na kartonskoj podlozi u obliku gusjenice ubacuju loptice kako bi „nahranili gusjenicu“.


© 2013 Vrtić Markuševec. Sva prava pridržana.